środa, 9 stycznia 2013

Spike collection no. 1


Oj, dawno mnie tu nie było... Byłam bardzo zajęta zamówieniami świątecznymi oraz przygotowaniami do Jarmarków świątecznych. Mam nadzieję, że w nowym roku uda mi się częściej do Was pisać.
Na zdjęciu możecie zobaczyć kolczyki wykonane w technice haftu sznurkami sutasz z mojej nowej kolekcji 'SPIKE'. Będziecie mogli w niej znaleźć kolczyki na co dzień, ale też takie w bardziej rockowym stylu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. :) Zapraszam wkrótce.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

I haven't been here for such a long time because I've been busy with Christmas orders and preparing for many Christmas fairs. I hope that in new year I will write to you more often.
On the photo you can see earrings made in technique of soutache embroidery from my new SPIKE COLLECTION. You can find there earrings more casual and also in rockabilly style. I hope you will like it. Stay tuned. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz